Bankinio pavedimo klaida ištampė ukmergiškio nervus

www.lrytas.lt Norėčiau pasidalinti karčia bankine patirtimi. Praėjusią savaitę paprašiau man artimo žmogaus papildyti mano „Swedbank“ banko sąskaitą 400 litų. Jis, turėdamas šabloną savo elektroninėje bankininkystėje SEB banke, taip ir padarė. Tik bėda, jog tame šablone sąskaitos numeris nesutapo su gavėjo vardu ir pavarde.

Anksčiau tokius pavedimus bankas paprasčiausiai atmesdavo. O šį kartą buvo kiek kitaip. Kitą dieną, penktadienį, nieko neįtardamas nuėjau į „Swedbank“ Ukmergėje paklausti, kaip ten su pinigais, kadangi į mano sąskaitą jie nepateko, o ir siuntėjui negrįžo. Mane maloni darbuotoja nuramino, jog jeigu nesutaps sąskaitos numeris, pinigai grįš siuntėjui. Praėjo ir penktadienis, ir visas savaitgalis, o pinigų nėra…

Atsakyti

 

 

 

Tu gali naudoti šios HTML tagus

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Komentatoriams: pažymėkite varnelę, norėdami gauti sekančius šio įrašo komentarus el.paštu.
(Nekomentuojate? Galite užsisakyti komentarus el.paštu čia).