Ar reguliuojami bankų ir jų klientų santykiai Lietuvoje?

www.ziniur.lt  Bankų klientų skundai, prašymai ar kita rašytinė informacija lieka be atsako, nes Lietuvoje veikiantys užsienio kapitalo bankai neprisiima įsipareigojimų bent jau tinkamai klientams atsakyti. Kokių nors apribojimų, kurie užtikrintų galimybę bankams elgtis neetiškai, o pačią veiklą padarytų socialiai atsakingą, taip pat nėra. Jeigu bankų veiklos neveikia moralinės normos ir jiems netaikoma administracinė priežiūra, jie gali neatsakingai teikti kreditus, siekdami vienintelio tikslo – gauti maksimalų pelną.

klausytis (parsisiūsti) radijo laidos “Verslo bitės” įrašą (čia)

Lietuvos žmonės tapo maksimalaus pelno siekiančio privataus kapitalo bankų įkaitais, ir iki šiol valstybė neprisiima pareigos ginti savo piliečius nuo didelę įtaką turinčios bankų veiklos.

Tuo metu kitose šalyse yra dvi bankų veiklos reglamentavimo pakopos: valstybinė ir bankų savanoriškai prisiimti gerosios praktikos įsipareigojimai. Gal jau atėjo laikas ir Lietuvai perimti gerąją kitų šalių bankų veiklos reglamentavimo patirtį?

Laidoje dalyvauja Lietuvos verslo darbdavių konfederacijos generalinis direktorius Danas Arlauskas, bendrovės „Creditreform Lietuva“ direktorius Saulius Žilinskas ir Lietuvos bankų klientų asociacijos atstovas Rūtenis Paukštė.

Atsakyti

 

 

 

Tu gali naudoti šios HTML tagus

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Komentatoriams: pažymėkite varnelę, norėdami gauti sekančius šio įrašo komentarus el.paštu.
(Nekomentuojate? Galite užsisakyti komentarus el.paštu čia).