Gindamas vartotojus Lietuvos bankas nepersistengia

Kov 31, 2014 by

www.lrytas.lt Neseniai paskelbta Lietuvos banko statistika turėtų džiuginti, bet tik iš pirmo žvilgsnio. Banko duomenimis, besikreipiančių dėl vartotojų problemų bankuose pernai padaugėjo ketvirtadaliu, bet nutylima, o kiek gi tų skundų, iš gautų 272, išspręsta priimant vartotojams palankią nutartį.

Susiję straipsniai

Žymos

Pasidalinti

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Komentatoriams: pažymėkite varnelę, norėdami gauti sekančius šio įrašo komentarus el.paštu.
(Nekomentuojate? Galite užsisakyti komentarus el.paštu čia).