www.delfi.lt Retas pirkėjas turi vos vieną ar dvi lojalumo korteles: jas siūlo didieji prekybos centrai, vaistinės, viešojo maitinimo įstaigos, taip pat smulkieji prekybininkai ir paslaugų teikėjai. Tačiau rinkoje vyksta ne tik nuolaidų ir lojalumo kortelių „stambinimas“, kai į vieną kortelę sujungiami keli nuolaidų pasiūlymai, bet ir „smulkinimas“, kai bendrų nuolaidų kortelių atsisakoma.
Vienais didžiausių lojalumo kortelių srautais gali pasigirti didieji prekybos centrai: „Maxima“ yra išdavusi apie 1,7 mln. lojalumo kortelių, „Iki“ - 1,5 mln., “Rimi” - 0,9 mln., „Norfa“ - 0,751 mln. klientų.
Nutraukta partnerystė gali nusinešti iki 0,5 mln. lojaliųjų
Ne visomis išduotomis lojalumo kortelėmis pirkėjai naudojasi aktyviai. Pavyzdžiui, šiuo metu „Maxima“ keičia savo išduotas lojalumo korteles ir iki kovo 31 d. iš 1,7 mln. kortelių turėtojų jas suskubo pasikeisti 1,2 mln.
Šių metų pradžioje prekybos tinklas atsisakė partnerystės su bankais, pavyzdžiui, anksčiau „Maximos“ lojalumo kortelės buvo integruotos į bankų „Visa Electron“ ar „Maestro“ mokėjimo korteles. Klientams, naudojusiems bendras banko ir prekybos tinklo korteles, dabar nemokamai išduodamos naujos tik „Maximai“ priklausančios lojalumo kortelės. Tačiau abi pusės nutrauktos partnerystės sąlygų nekomentuoja.
Naujausi komentarai