Slaptieji klientai įvertino aptarnavimą bankuose

www.verslozinios.lt „Danske Bank“, „Finasta“ ir SEB tapo geriausiai slaptųjų klientų 2012 m. įvertintais Lietuvoje veikusiais bankais. Palyginti su 2011 m., geriausiai klientus aptarnaujančių bankų trejetuke išliko tik „Danske Bank“ – antrus metus iš eilės jis išlaikė geriausiai klientus aptarnaujančio banko poziciją. Antrą ir trečią vietą užėmė pirmą kartą nuo tyrimo organizavimo pradžios 2009 m. į trejetuką patekę bankai „Finasta“ ir SEB. Kasmet bankų aptarnavimo kokybę vertina specializuotoji tyrimų bendrovė „Spect-Dive“. Ji skelbia tik geriausiųjų trejetuką. Kaip sąraše išsirikiavo kiti bankai, tyrimų bendrovė neatskleidžia. Po 10 kartų kiekviename Lietuvoje veikiančiame komerciniame banke apsilankę slaptieji pirkėjai vertino aptarnavimo vietos tvarką, darbuotojo išvaizdą, kontakto pradžią, bendravimo sugebėjimus, poreikių išsiaiškinimą, pasiūlymo ar sprendimo pateikimą, kontakto pabaigą. Buvo imituojamas realistinis scenarijus – domėjimasis taupymo galimybėmis. Aptarnavimo kokybės procentas skaičiuojamas išvedant surinktų ir maksimaliai galimų taškų santykį.

 

Atsakyti

 

 

 

Tu gali naudoti šios HTML tagus

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Komentatoriams: pažymėkite varnelę, norėdami gauti sekančius šio įrašo komentarus el.paštu.
(Nekomentuojate? Galite užsisakyti komentarus el.paštu čia).