Išsiaiškino, kodėl banko klientui buvo prieinamos kito žmogaus sąskaitos

Kov 26, 2015 by

www.delfi.lt Po pirmą kartą Lietuvos bankininkystės istorijoje į viešumą iškilusio atvejo, kai vienas klientas elektroninės bankininkystės lange matė ne tik savo, bet ir kito žmogaus sąskaitas, bankas „Nordea“ tvirtina galutinai išsiaiškinęs, kodėl taip nutiko.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Komentatoriams: pažymėkite varnelę, norėdami gauti sekančius šio įrašo komentarus el.paštu.
(Nekomentuojate? Galite užsisakyti komentarus el.paštu čia).