Atsakome į p. M. klausimą: “kaip konstruojama kortelių reklaminė kampanija?”
1. ištakos ir finansavimo šaltiniai 2011-03-21: http://www.dansu.lt/2011/03/21/bankai-skatins-naudotis-mokejimo-kortelemis/
Baigėsi “Lietuvos bankų asociacijos” konkursas kampanijai, kurios metu žmonės bus kviečiami daugiau naudotis mokėjimo kortelėmis. Dauguma turėtojų mokėjimo kortelę naudoja tik “atlyginimui išsiimti”. Taip vyksta dėl įvairių nuostatų, kurias bus bandoma keisti kampanijos metu. Į konkursą buvo kviečiamos agentūros, kurios dirba su bankais-asociacijos nariais. Agentūros savo nuožiūra kooperavosi į konsorciumus arba ruošėsi po vieną. Konkursą laimėjo konsorciumas, kuriame “Ogilvy” (kūryba, dirba su SEB), “VRP | Hill & Knowlton” (viešieji ryšiai, dirba su SEB), “Media House” (media, dirba su “Swedbank”). Kiek žinome sutartis dar nepasirašyta, tad oficialios informacijos šia tema dar nėra.
2. tikslai http://www.dansu.lt/2011/06/08/banku-korteliu-reklamos-kampanija/: Vartotojai turi labai tvirtą nuostatą, kad geriau atsiskaityti grynaisiais, nei mokėjimo kortele. Kampanijos užduotis yra pakeisti tokią vartotojų nuostatą ir paskatinti žmones atsiskaityti kortelėmis. Kampanija ne mažo kalibro, dabar racionalioji kampanijos dalis, vėliau bus ir emocionali.
3. “karšta naujiena” : nuo 2012-06-01 prie projekto prisijungė ir delfi.lt sukurdama sritį-projektą “Saugi kišenė” http://projektai.delfi.lt/saugikisene/ ir apmokamai skatindama žurnalistus rašyti kortelių naudojimo tema;
4. p. M. pastebėjimas: pensijos gavimą į kortelę apmokės patys pensininkai …
Naujausi komentarai