Bankams reikia daugiau asmeninės informacijos, tačiau nemoka jos prašyti?

Lie 27, 2017 by

www.15min.lt Dėl saugumo bankai prašo papildomos informacijos apie savo klientus, tačiau aiškumo per mažai, o klausimynai ne visai tinkami, todėl klientai piktinasi, o jų pateikiamos informacijos vertė – abejotina. Taip LRT.lt sako asociacijos „Už sąžiningą bankininkystę“ vykdomasis direktorius Kęstutis Kupšys.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Komentatoriams: pažymėkite varnelę, norėdami gauti sekančius šio įrašo komentarus el.paštu.
(Nekomentuojate? Galite užsisakyti komentarus el.paštu čia).