„Swedbank“ klientas: neužpildžiau deklaracijos, bankas blokavo sąskaitas

Lie 10, 2017 by

www.15min.lt Banke „Swedbank“ kelias sąskaitas turintis 15min skaitytojas papasakojo atsidūręs nepavydėtinoje padėtyje – prieš kelias dienas mėgindamas nusipirkti kelionės bilietus sužinojo, kad jo sąskaitos yra užblokuotos dėl to, kad jis neužpildė deklaracijos, apie kurią jis teigia nieko nežinojęs. Banko atstovai 15min paaiškino, kad tai ne banko iniciatyva – rinkti duomenis apie klientus įpareigoja įstatymai, nepateikiančiųjų sąskaitas galima blokuoti.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Komentatoriams: pažymėkite varnelę, norėdami gauti sekančius šio įrašo komentarus el.paštu.
(Nekomentuojate? Galite užsisakyti komentarus el.paštu čia).