DNB atnaujinant sistemą kliento sąskaitoje neliko pinigų

Rgs 11, 2012 by

www.delfi.lt Dėl savaitgalį vykusių DNB banko sistemos pakeitimų bendrovės klientas Vadimas per kelias dienas laikinai neteko maždaug tūkstančio litų. Į DELFI kreipęsis skaitytojas pasakojo, kad keletą kartų iš kortelės išėmus po kelis šimtus litų, šios sumos buvo nuskaitytos du kartus, todėl pirmadienį jis negalėjęs atsiskaityti už perkamas prekes. Kreipusis į banką paaiškėjo, kad tai – sistemos bėdos, atsiradusios dėl jos pakeitimo darbų.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Komentatoriams: pažymėkite varnelę, norėdami gauti sekančius šio įrašo komentarus el.paštu.
(Nekomentuojate? Galite užsisakyti komentarus el.paštu čia).