Lietuvos bankas tiki finansų įstaigų geranoriškumu – vartotojus gins rekomendacijomis

Vas 2, 2012 by

www.lb.lt  „Dabar vartotojui savo teises ginti bus paprasčiau. Nereikės blaškytis nuo vienos institucijos prie kitos. Prognozuojame, kad sutelkus ginčų nagrinėjimą vienose rankose, ūgtelės bendras ginčų skaičius, tačiau Lietuvos bankas sieks, kad ginčų sprendimas būtų spartus ir, savaime suprantama, nešališkas“, – teigia Lietuvos banko Priežiūros tarnybos Finansinių paslaugų ir rinkų priežiūros departamento direktorius Vilius Šapoka.

www.delfi.lt Nuo šių metų apjungus Vertybinių popierių, Draudimo priežiūros komisijas su Lietuvos banku (LB), LB tapo centrine finansų rinkų priežiūros institucija. LB tikisi per metus sulaukti apie tūkstančio skundų iš vartotojų, tačiau institucijos sprendimai ginčuose bus tik rekomendaciniai.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Komentatoriams: pažymėkite varnelę, norėdami gauti sekančius šio įrašo komentarus el.paštu.
(Nekomentuojate? Galite užsisakyti komentarus el.paštu čia).