Dalis banko „Snoras“ klientų neatgavo indėlio, bet neatsikratė ir paskolos

Sau 17, 2012 by

www.delfi.lt Dalis bankrutuojančio banko „Snoras“ klientų, turėjusių ir paskolą, ir terminuotą indėlį dabar jaučiasi it musę kandę. Mat paskolos dydį atitinkanti indėlio suma rezervuota ir negalima jos atgauti, o paskolos įmokas mokėti vis tiek reikia, nors anksčiau buvo skelbta, kad indėlio pinigais paskola bus grąžinta automatiškai. Bankas „Snoras“ problemą pripažįsta ir tvirtina, kad ieškoma sprendimų. Finansų ministerija aiškina, kad indėlio įskaitymui už paskolą tereikėtų raštiško kliento prašymo.

www.delfi.lt „Snoro” turtu domisi daugiau nei 80 investuotojų.

 www.delfi.lt „Snore” laikinai dirbs du trečdaliai darbuotojų

www.respublika.lt „Snore“ tvyro persekiojimo baimė

Vakar „Snoro“ indėlininkų ir kreditorių asociacija pareikalavo, kad Seimas sudarytų tyrimo komisiją dėl nacionalizuoto banko klientų interesų apsaugos užtikrinimo ir įpareigotų ją atsakyti į visuomenei ir banko kreditoriams rūpimus klausimus. Tuo tarpu vakar turėję būti atleisti apie 1300 „Snoro“ darbuotojų laukia kompensacijų ir dairosi naujo darbo.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Komentatoriams: pažymėkite varnelę, norėdami gauti sekančius šio įrašo komentarus el.paštu.
(Nekomentuojate? Galite užsisakyti komentarus el.paštu čia).